måndag 19 maj 2014

Jag har väntat. Och längtat. Varit spänd. Förväntansfull. Fått olika besked hela tiden. Löjlig grej, jag VET. Men..

Orange is the new black är den första serien som bryter alla regler och som har ALLT! Humor, spänning, drama, mystik, kärlek.

Nu är det sagt PÅ RIKTIGT på netflix att säsong två kommer lagom tills jag kommer hem från Sweden! Malin, min kära retarderade sambo, har inte sett säsong ett än. Och eftersom jag behövde uppdatera mig (längesen jag såg första säsongen nu) så har vi kört race när vi har nån minut över.

Och. Jag blir lika såld nu som då.
Alex är porrig, och då blir jag pirrig. och så blir jag nervös - trots att jag vet vad som kommer hända!

Snart.. Snart får jag veta det jag velat veta i (vad som känns) evigheter! Må säsong två vara lika kick-ass som ettan!

Inga kommentarer: