måndag 5 maj 2014

Igår sa Albin till mig "du vet väl att mitt hem är ditt hem, Angeliqa?"
När jag sen gick och la mig hos honom kunde jag inte somna. För det första är jag ju en grubblare i vanliga fall. Men nu låg jag mest och tänkte "HUR kan någon vilja skada ett sånt här litet oskyldigt barn?!"
Jag har så svårt att släppa hela denna händelsen att en liten stackars flicka har fått sitt liv fråntaget. Hur kan man? Varför?

Klappade på min lille pojk och han bara suckade i sömnen. Jobbigt att inte ens få va ifred när man sover. Men jag kan inte låta bli. En minut senare är det han som lägger sin arm över mig (med en jäkla fart) och kommer närmare.
Vad jag är glad och tacksam att jag har alla mina fina ungar.

Imorse var det Alfred som gjorde mig sällskap under min sminkning. Han tjatade att jag skulle ha läppstift som katy Perry och att han med ville ha rouge. Han fick det, på det villkoret att jag slapp gå till fritids utklädd till katy Perry.

Inga kommentarer: