fredag 18 april 2014

Gick ju in till tatueraren igår när jag var på sämst humör. Han kan fixa mig redan imorgon. Tur kallas det. Hade fått vänta i två månader annars ;)
Så imorgon (inte bara för att jag impulsivt i tröst-syfte bokade tid) kör jag början på armen. Det kommer bli nice ;)

Idag är en bättre dag. Jag har lättat på hjärtat och hjärnan och fått ordning på lite skrot, vilket känns skönt. Det är bättre att ta allt på en gång och att då ta det med den/de som det berör. Och det känns bra. Eller bättre. :) sen placerade jag asset i hyenas soffa och terapiade, för hon om någon har en hjärna som förmodligen är ganska identisk med min.

Myst med pappa, Martin, kusin towa och kusinbarn Petra ikväll.
Även detta kändes bra i själen.
Men nu ska jag försöka sova. Upp i tid imorgon, frulle med Albertsson som (äntligen) är i stan och Angelica innan det är dags för tatuering och sen påskmiddag hos mamma. Jag som inte var sugen på att fara och flänga. ;)

Inga kommentarer: