torsdag 27 mars 2014

Sömnen gick sådär. Visste jag väl. Fast idag är start-humöret lite lite bättre. Fortfarande inte bra, men bättre. Hormoner, eller nåt.

Ska nog påbörja min tenta så att jag har kommit en bit i alla fall, den ska in imorgon. Åker hem till Yoda med datorn tror jag.

Min mamma blev så glad att jag var hos dom på fritids igår, hon var så kelen och glad. Och trots att de flesta vet (ser) att jag tillhör henne så ska hon ändå så stolt visa upp mig. "Det här är min flicka!" Alla svarar ju att det syns eftersom vi är lika, men hon gör det ändå. Det är ett välkomnande på den skolan som är olik allt annat tycker jag. Här kramas vi istället för att ta i hand, här hjälper alla ALLA, här kommer en vanlig besökare (typ jag) och är inom loppet av två sekunder en av dom. Både barn och vuxna. Satte mig och ritade med två små tjejer, och efter en stund kom det två tjejer till. Det tog en bra stund innan de frågade vem jag var - för man är automatiskt välkommen och en i gänget, trots att detta gänget är en bunt 6-åringar. Charmigt. :) på många andra ställen frågar alla direkt vem man är och varför man är där.

Inga kommentarer: