tisdag 25 mars 2014

Räkningarna betalda och det ser fan ta mig skapligt ut! (Det ser åtminstone ut så att jag kommer ta mig till Sweden rock utan större besvär), hur jag överlever (om jag överlever, hehe) där efter återstår att se. Jennie och Mårten gav mig i present att de betalar min camping, pengar till biljetten har jag sparat undan. Så ja. Jag klarar SRF rent praktiskt, tack vare fina jävla människor - som uppenbarligen älskar mig en del.

För övrigt har jag en tänkar-stund som har pågått sen ett par timmar. Brukar tänka en hel massa, men ibland blir jag sådär still i huvet när det känns som att jag vänt ut och in på alla hjärnceller och ÄNDÅ inte har tänkt klart. Och vissa människor behöver jag ens inte säga nånting till, om nånting. För de bara vet. "Nu ser jag att du tänker på ditten och datten.." Osv. Och ditten och datten i detta fallet är ju sådant som jag helst inte spottar ur mig, utan jag tänker helst ifred. Eller nej. Inte alltid. :)
När det känns sådär extra snurrigt - DÅ delas det med av ditten och datten!

Puh. Sova. Skönt det hade vart. Om jag blundar så händer det säkert. Prova!

Inga kommentarer: