tisdag 25 mars 2014

Och sov gjorde jag inte heller. Varken på bussen hem eller när jag kom hem. Jävla piss.
Nån kommer få natt-saga mig inatt eller imorgon, för det är jag fan förtjänt av.

Ska betala in räkningarna ikväll, och sen självdö i sängen. Typ.

För övrigt (trots allt) är jag på rätt friskt humör! Hyenorna sitter och smider helgens planer och FAN om de går åt helvete! Fast vad skulle kunna gå fel? Vi behöver sällan nånting annat än varandras över-kreativa (och efterblivna) hjärnor och några öl. Vi nöjer oss ofta till och med med folköl. Det ni!

Så. Hem om nån timme eller två. Sova. Ringa gyn imorgon istället och böla till mig en akut-tid ALTERNATIVT att skjuta på det helt, sen iväg och göra fältstudie och sen påbörja tentan som bygger på självstudien.
Ni ska inte tro att jag BARA lever loppan och ägnar mig åt roliga saker. Nope. I mig och mitt liv innebär det mycket plugg, planering och tidskrävande aktiviteter för tillfället.
Men jag trivs, trots enorm trötthet.

Inga kommentarer: