söndag 2 februari 2014

Detta barn!! Han är det absolut mest värdefulla i världen, och ibland är det precis som att han anar att man behöver honom lite extra. Blir lätt saknig på gossen, och jag tror han känner det. Fina unge. Vad gjorde vi innan du kom? Har inte stött på ett enda fel på ungen hittils, men det är väl så med "sina egna". ;) fast på riktigt - det FINNS inga fel! Top noch.

Hade planerat att sitta uppe och kolla på söndags-filmen. Koppla av lite. Icke. Tröttheten vinner. Igen. Vetifan vad detta är, det är väl vinter-skiten och att jag ofta hamnar i otakt med min sömn. Har hållt mig helt icke-medicinerad hela helgen med, har totalt glömt bort. Och det har säkert nåt att göra i det hela med. Idag har jag tagit morgon-dosen men thats it.
Bättrar mig imorgon.
Rutiner, kära vänner. Det är det jag behöver.

Inga kommentarer: