torsdag 9 januari 2014

Usch, trött.. Det är kämpigt ibland. Eftersom jag haft så mycket plugg nu de sista dagarna av "lovet" (har själv valt att skjuta på det, så jag får skylla mig själv), så skulle jag ägna kvällen igår till att läsa den sista boken och skriva logg. Var hemma sent från skolan igår, lagade mat, Malin hade tagit hand om all tvätt tack Gud. Så när jag väl hade ro att sätta mig med boken var klockan sent. Gick till slut och la mig med datorn, körde boken som ljud och skrev. Och skrev. Tills jag märkte att jag somnade mitt i skrivandet. Då var klockan tolv eller nåt ;)
Blev i princip så klar som jag "behöver" bli inför ett seminarie. Jag kan prata. Det hjälper inte hur mycket jag skriver, jag tittar aldrig i min text ändå. skriver gör jag enbart för att visa att jag läst boken (det är krav att visa logg).

Skönt att va tillbaka i rutiner igen i alla fall :) upp tidigt och i säng sent. Så jag gillar det! ;)

Inga kommentarer: