torsdag 9 januari 2014

Åhåå. Ibland får jag små sakna-attacker på folk, och vissa är piss att få attacker på. Verkligen piss!
Men, Malin är hemma och vaken så jag smet in där och vi skrattade bort det. Det mesta.
Det går att lura sig själv till en viss gräns, och så jobbar jag. ;) har alltid gjort som jag gör. Jag säger inte att det funkar (för det gör det uppenbarligen inte), men jag har inga andra sätt. Man lär så länge man lever!

Två dar i skolan och jag är sliten. Redan. På ett bra sätt ändå. Eller, inte slitaget i sig utan mer att det har vart två långa, intensiva men JÄVLIGT roliga dagar! Jag sa till teater-fröken idag : "fröken, jag tycker att drama skulle ingå i varje kurs. Nån lektion då och då i alla fall, för här får vi verkligen leva ut."
Hon höll med.
Och hela klassen kommer varandra närmare av små små övningar, lekar och teatrar. Vi ÄR redan nära, men här tvingas man förstå varandra ÄNNU mer, och med tanke på vårt valda yrke är det ett måste.
Svinkul. Sista dramat imorgon, sen var det roliga slut :(

Inga kommentarer: