måndag 13 januari 2014

Kom till psyk och min doktor hade gått för dagen. Snopet, jag som trodde att jag hade koll. Det hade jag med, men min doktor hade ingen koll, hon hade tagit fel på tiden! Det ska hon få höra imorgon! ;)

Pluggat hela jävla kvällen. Legat dubbelvikt i soffan, med dator, papper och penna. Lagom öm och trött, och så börjar mensvärken krypa på. Passar mig perfekt, jag som ska bada tunna på fredag!
Jävla skit. Får gå.
Nu är det duktiga veckan ett par veckor framöver, sallad och kött till middag, och shake till lunch (brukar ta en sån i skolan i vanliga fall med, är sällan hungrig vid den tiden), och knäcke till frukost.
Dvs - lågkalori-öl på fredag i badet! ;) jag slutar inte leva helt! ;) Norrlands fina små lågkalori-öl bryggdes för MIN skull, de veckor jag bantar ;)
De är så snälla på bryggeriet.

Inga kommentarer: