tisdag 10 december 2013

Varje vinter gnäller jag att kylan i lägenheten är extrem och att kylan är orsaken till mina många försovningar. Nu har det hänt nåt. Det är tropisk värme och det går fan inte att andas. Jävla skit. Och kom inte med att "kvinnor aldrig är nöjda" för jag har aldrig sagt att lagom inte duger!

Nu har jag och gruppen gjort vårt arbete klart, jag har tagit medicin två gånger som jag ska.. Känns alltid bättre i kroppen efter medicin och jag har bättre koll på mina tankar, som i vanliga fall jämt svävar iväg.

Nu är tankarna iväg men på mina egna önskemål. Fick en passade låt igår, och jag är helt med på varför den kändes passande för fler än bara mig i detta läget. Låten är bra, jag har lyssnat på den flera gånger. Men jag retar mig samtidigt på att det finns fler än en låt (har tjatat om detta innan) som är obehagligt passande på min skalle. Men så är det, det är rätt gött att man förstår genom en eller flera låtar att det man tänker har någon annan tänkt med, fast i en annan skalle. :)

Inga kommentarer: