tisdag 10 december 2013

Honung.
Försöker tänka att det bara är positivt, jag brukar va rätt bra på att intala mig saker ;)
Men tänker man efter så ÄR det positivt, faktiskt ganska mycket.

Vaknade med en klump i magen idag, ville inte stiga upp. Alls. Men sen gjorde jag det, och tog en macka och medicin och det börjar redan gå uppåt inombords. Det slog mig nyss att jag inte tagit medicin på två dagar, ingen alls vill säga. Slarvpotta! Har till och med en app som säger vid två olika klockslag varje dag att nu ska du ta din medicin. Är jag inte i rätt mood så nonchalerar jag det.

Skola på hemmaplan idag, rätt skönt. Sitta i grupp och göra ett arbete lite snyggt, som vi ska redovisa imorgon. Och på fredag är det horror-tenta, den som många fasar för! Klockan 8 på morgonen får vi instruktioner, klockan 18 ska den va inlämnad. Jag har känt mig lugn, men det har börjat växa även i mitt huvud.. Jag löser det.

Inga kommentarer: