onsdag 11 december 2013

Jag och lillsyrran har pratat länge att när hon kommer hem över jul ska vi ta en kväll hon och jag : dricka ett par öl, lägga oss på golvet och lyssna på asbra musik! Vi pratade eventuellt om juldagen, och kom överens om att vi gör så. Men utan utgång. Alla vet ju hur bra det brukar gå för mig den dagen ;) igår/inatt fick jag ett ryck! Nä. Vi kör på utgång med. En heldag med bara varandra! Vi har aldrig haft vår öl-tid, men nu är hon vuxen. Så vuxen man kan bli, i alla fall. Och hon blir mer och mer lik mig. Jag har lärt henne hårdrock, det kan hon och det gillar hon. Jag har lärt henne kroppskonst, det kan hon med. Och vad kan gå fel? Vi startar med Bob Marley för att sen gå in på hårdrocken, släng på lite öl och så är vi hemma!
Föreslog detta och hon sa ja. DET ser jag fram emot! :)

Tar mig tid till att pärla lite, jag ligger som sagt efter. Och om jag kommer hinna allt vet i fan, men jag ska försöka!

Inga kommentarer: