fredag 6 december 2013

Det där med att sova som en döing gick åt helvete men det är för att jag bad Malin väcka mig vid 7 så vi kunde ta en kaffe ihop innan vi skiljs åt. Förhoppningsvis är vi ifrån varandra hela helgen (japp, man får säga så ibland och det kan va skönt ibland), då hinner man sakna varann med. Sa innan hon åkte "hoppas verkligen att tågen går som de ska i helgen, så att du kommer iväg och jag får va ifred" ;)

Snön har kommit. Jag är alltid exalterad som ett barn, särskilt när första snön kommer. Nu är jag mer sorgsen för jag inser att jeansjackan är färdig för säsongen! Det har den vart länge, men jag är envis och jag älskar min jacka! "Vad gör jag nu, jag har ju ingen vinterjacka?"
Malin : "men för HELVETE, du har 100 vinterjackor men inget duger ju! Du kan inte ha jeansjackan nu, hoppas du fattar det!"
Jag : "jag vill inte prata om det."

Städa och duscha varmt, fryser fan röven av mig!
Humöret känns bra och jag har inga aggressioner än så länge och inget itriterat : allt är på bordet! Medicin intagen och vetskapen om att jag kan sova när jag vill idag om jag vill är fin.

Inga kommentarer: