torsdag 28 november 2013

Snabbt uppdaterat : min samsung lever men den jävlas. Mamma köpte mig därför en iphone, och eftersom jag hatat iPhone i 200 år så får man ju såklart inte erkänna att man gillar den. Så det tänker jag inte göra heller.

Orange is the new black ; såg klart skiten inatt och som vanligt när jag fastnat i en serie så lever jag mig in så pass att jag mår lite dåligt över allt.. Vill ångra att jag ens såg den - så känns det! ;)

Malin och jag har haft en ledig dag, mysfrulle, sovit mitt på dagen, handlat både nödvändigt och icke nödvändigt ;) druckit lite vin och blivit nostalgiska!
Idag kom mina dreads, så imorgon sätter jag i dom ;) spännande! Har redan förberett Malin på att OM jag hatar det måste hon sprätta bort allt sen..
Imorgon kör vi alltså ;) Wii! Nu bör jag sova : skola imorgon.. Bööh!

Inga kommentarer: