torsdag 28 november 2013

Dreadsen är i och det känns skumt och annorlunda! Det ser rätt snyggt ut men tar väl ett tag att vänja sig ;)
Satte i underhåret mest så att det blir lite fluffig volym! Så nu hoppas jag bara att jag kommer vänja mig! ;)

Mina sovrutiner är åt helvete. Sa till läkaren häromdagen att jag slarvar med sömnen men att det är mitt eget fel. Jag är så kvick på att vända på dygnet när jag inte har rutiner, men hon sa att det inte alls behöver va mitt fel.. Nu har jag försökt med det mesta, så trots att jag inte ska tillbaka till psyk förrän I januari kommer jag boka en tid så får de ge mig nåt jag somnar på. Har ALDRIG haft problem med själva insomningen, men nu har jag det. Min teori (förutom som Malin säger att jag har oro i kroppen av allt jag "tar på mig") är att det kan va en liten bieffekt av concertan. Och givetvis ligger det nåt i det Malin säger med.
Inatt ska jag ta god-natt-medicin och hoppas på sömn. Tre timmar per natt i snitt är inte hållbart, inte ens för världens mest energiska tjej.

Inga kommentarer: