måndag 18 november 2013

Herrejesus!
Jag.är.slut.
I huvudet.

Tankat lite kärlek och energi från barnen idag. Alfred pussas, albin pussas och Alma vet inte hur man gör än men hon försöker.
Hämtade Albin från skolan idag, han blir alltid så glad när han inte vet om att jag kommer. Så presenterar han mig för alla sina kompisar. "Det här är Angeliqa, min allra bästa vän"
En gång var det en flicka som sa "Hur kan hon va det? Hon är ju mycket äldre än dig!"
Albin : "jaha? det går! Vi ÄR ju bästa vänner!"
Fina unge. Idag la han sig hos mig i soffan och kelade. Han är ofta filosofisk.
Albin : När jag dör.. då ska det finnas filmer på mig på Youtube som alla kommer titta på och komma ihåg mig.
Jag : haha jag med, har tänkt mycket på det. Vi KOMMER lyckas bli kända på nåt sätt!
Albin : det är inget att skratta åt. Vi SKA finnas på Youtube. Vi ska göra en låt.
Jag : älskling, jag skrattar för att du är jag, fast för 20 år sen.
Albin : va? Är jag?
Jag : det är du. Du är precis som mig, fast i en annan form.

Som sagt, nu är jag trött. Mentalt piskad ungefär.
Nu är det min tur att sova. Och det ska bli fint. Först ett avsnitt av orange!

Inga kommentarer: