söndag 1 september 2013

nervös!

Och lika snabbt som jag hittade kulan imorse slarvade jag bort den. Letade som en tok och fann den till slut på golvet. Det var blod, svett och tårar imorse! Malin gnällde att jag var tvungen att skynda mig, men jag hade inte så bråttom att jag inte hann leta upp den. Envis? Jag? ;)

Dator fixad! Ikea klart! Och jag höll mig inom ramen. Duktig tjej! Nu ligger jag här och ska tvinga mig själv till sömns. Jag är nervös och pirrig. Nervös över att inte hitta hållplatsen i Nybro, rädd för att inte hitta från Nybro till Kalmar, från Kalmar till skolan.. Det är typ det jag är rädd för! Men det går dåligt med bussar som passar så jag kommer vara i Kalmar tidigt, typ en hel timme innan så jag hinner både ta en kaffe och leta rätt på byggnaden. Hoppas jag. Usch! Imorgon är jag skoltjej.

Inga kommentarer: