söndag 1 september 2013

Idag lämnar jag Karlskrona (tillfälligt) för Kalmar. :) känner mig upprymd och glad och pirrig! Tanken är att jag ska sova borta ikväll och imorgon och sen kommer jag hem på tisdag igen och pendlar resten av veckan. Ska försöka se om jag klarar det här med att plugga på bussen, inte alls säkert jag har fokus till det. Men jag hoppas, för då kan man använda den tiden och vara fri när man kommer hem. Allt kommer dessutom bli bättre med medicin. :)

Jag och min nyblivna sambo vaknade upp på världens bästa humör!
Sen tappade jag min nya kula till septum, blev sur. Min dermal är inflammerad och jag kan trycka ut hur mycket var/blod som helst, så den spritar jag nu och kommer plåstra när jag sover så löser det sig säkert! :)
Hittade iaf kulan igen, vilket borde vart omöjligt. Men humöret blev på topp igen! :)

Nu ska vi göra oss i ordning, sen möta upp Mårten på Elgiganten för att jag ska köpa dator, sen drar vi till IKEA :)

Jag är pirrig i magen över skolan! Jättepirrig! Ska det va så? ;)

Inga kommentarer: