lördag 7 september 2013

Första skolveckan klar och det känns bra. Hade mitt första seminarie igår, och vi rockade! Vi gjorde verkligen det! :) först var jag inne nervös, tänkte att allt är så nytt så det får gå som det går. Vi började 13 igår egentligen men åkte till Kalmar redan vid 7. Satt i bibblan och gjorde klart grupparbetet och DÅ började jag bli nervös för seminariet! Man spelar nog upp varandra lite :) Men det gick skitbra!
Det här med att reflektera, diskutera, ifrågasätta och så - det kan jag. Och nu är det ju ett ämne jag dessutom är väldigt intresserad av :)

Igår hade vi after work med jobbet. Så kul att träffa alla trots att det bara gått en vecka :) man känner sig verkligen omtyckt, flera av dom hör av sig titt som tätt och frågar hur allt går och att de saknar mig. Igår fick jag hur många kramar som helst och en massa fina ord. :)

Nu på morgonkvisten ska jag nog ut till skopunkten. Förtjänar det. :) sen blir det kräftskiva!

Inga kommentarer: