lördag 14 september 2013

Bestämde mig inatt för att inte ställa klockan. Det behövde jag inte heller - vaknade av att jag hade en fågel i vardagsrummet. Hur han tog sig in genom den lilla öppningen vet i fan, men de är uppenbarligen smidigare än vad jag trodde! Blev såklart skiträdd och Malin var såklart inte hemma. Försökte först nonchalera fågeln och den försvann! Skönt, den tog sig ut. Not. När jag äntligen steg upp flaxade den vilt och jag öppnade två fönster stort så att han skulle kunna komma ut. Då flög hav sin väg. Phew!

Vart och lunchat med papi och Charlie på stan, snart ska jag cykla bort till Jennie. Pff - lär kännas i benen, det är fan en bit! :)
Efter det är det mys hos Angélica ikväll med alla brudar och bebisar :)

Gjorde btw "läxan" innan jag gav mig iväg idag! Bra!

Sist men inte minst : jag fick ta ut min dermal igår, den ville sig inte. :( ledsen och så känner man sig så naken så jag beslutade mig för att trycka igenom mitt gamla näshål. ;) ser kladdigt ut och ont som satan men det är en vanesak! :)

Inga kommentarer: