onsdag 21 augusti 2013

Inser mer och mer att jag är medveten om vad jag vill jobba med när jag blir stor! Har tänkt på det mycket de senaste dagarna.. jag ska inte jobba på en kundtjänst med människor på långt håll - jag ska jobba med människor i min närhet. Kids. Fritidskids. Gärna med lite speciella behov, såna som behöver lite extra stöd. En sån jag själv hade behövt när jag växte upp. Nån som lyssnar, ser och hör allt. Och som finns till för barnet/barnen. Det vill jag bli. Det SKA jag bli!

Jag har alltid vetat att det är barn jag vill (bör) jobba med men det känns verkligen i hela kroppen nu!
Och det handlar inte om att jag inte trivs där jag är idag, det gör jag. Och mina arbetskamrater är guldkorn! Men jag vill klara detta. Och gå vidare. Och jobba med barn. Kommer bli tufft, absolut. En lång väg som bara JAG kan vandra. Men jag ska göra det. Själv. Och jag ser fram emot det!

Inga kommentarer: