fredag 19 juli 2013

3.2.1 - SEMESTER!

Skogsröjet, Pride, Danmark.. Det ska ske så mycket och jag VILL så mycket men jag vet i fan vad jag kommer ha råd med. Men det är MIN semester och det är MIN tid, nåt jadu verkligen behöver. Startade semestern med att fira min pojk som gått och blivit 7 hela år! Jag var nervös över att dräkten inte skulle vara som han tänkt sig, men med tanke på att han vägrade ta av sig den och att jag fick 200 pussar fick den nog bra betyg ;)

Avslutade kvällen med ett par öl. Så gött! Imorgon ska inga klockor ställas, jag hoppas inte att jag går upp inatt och blandar saft i sömnen och ej heller att jag börjar posta inlägg i bröllopstråden som vi har på Facebook (det hade jag gjort inatt). ;) nae. Imorgon ska jag sova, släppa allt, se min bästis gifta sig, dricka öl, umgås med mina bästa.. ska inte tänka på morgondagen och jag ska absolut försöka att inte tänka så mycket på mina planer inför sommaren. Det är som sagt så mycket jag vill, jag MÅSTE till Skogsröjet, jag MÅSTE till pride, jag VILL besöka min vän i samband med pride - efter pride, jag VILL åka till Danmark. Men jag ska ta det som det kommer. Fyra veckors ledighet är inget jag är van vid. Jag ska göra det som faller mig in. Och försöka att inte tänka på allt sånt utan bara flyta med.

Inga kommentarer: