söndag 9 juni 2013

Nu får man kalla mig klar för idag. Tog tag i städrycket och städade av lägenheten. Duschat har jag gjort, städat och allt det där. Behöver måla naglarna men jag tror inte jag orkar. Nu blir det egentid med serien jag inte tänker tjata om :) ska upp till doktorn imorgon, jag TROR det är diagnos-dags imorgon. Hoppas. Sen ska jag byta min septum mot en finfin heltäckande ring och luncha. Ska även kolla min dermal anchor och fråga om den borde sitta kvar eller om jag ska ta ur den. Stackars kinden har inte mått bra denna veckan. Värme, smuts, en armbåge rätt på under kiss-konserten.. ja. Den mår som den mår men jag är envis och spritar den och zinkar den så den SKA överleva! Men det faktum att det inte kommer synas ärr den dagen jag tar ut den är ju bortblåst. Whatever. Yolo ;)

Inga kommentarer: