tisdag 29 januari 2013

Quiz battle är lätt nya nöjet! Fan vad roligt det är! :) och vad man lär sig grejer (om det man inte redan är expert på) ;) jag anser mig själv vara rätt oallmänbildad egentligen men sånt jag är intresserad av kan jag ju. ;) jag kan min musik och jag är faktiskt rätt haj på det där med mytologi (till viss del) för sånt fångade mitt intresse i skolan minns jag.

Nu undrar ni såklart vad Susanne hade hittat på för mig ikväll och det tänker jag berätta. Imorgon. :) men jag är helnöjd med kvällen och min kropp och själ känns.. ja. Avslappnad! Jag överdriver inte när jag säger att jag inte minns när jag kände mig utvilad sist men nu känner jag mig ganska utvilad i kroppen i alla fall. Tack tjejer för en förträfflig kväll!

Har fortfarande lite svårt att ta emot när jag inte ens fyller år eller nåt men fina vänner har jag sannerligen! :)

Nu quiz battle och varva med min Nikki Sixx-bok! Putz

Inga kommentarer: