onsdag 30 januari 2013

Nu har jag tid att berätta ;)

Alltså : gårdagens överraskning var massage/taktil beröring. Helkropp. Jag låg där och mös med tända ljus och myspys och blev masserad professionellt. Allt för att jag skulle få en stund för mig själv och koppla av. Vilket jag också gjorde, verkligen. När fötter och händer masserades höll jag på att falla i koma ungefär - så skönt var det! Det hela pågick väl en timme och jag tappade helt bort tiden. Brukar ju sällan känna mig avslappnad och utvilad men under en liten stund igår gjorde jag det! Efter det hade Susanne lagat mat och sen körde vi prata skit. Hon, jag och kristin. Svinmysigt och så välbehövligt! Jag kände mig så tacksam för allt - att de ordnat och fixat och donat. För MIG. fina jävla människor jag umgås med! Tack. Tusen tack!

Inga kommentarer: