söndag 9 december 2012

Årets typ mysigaste dag! Tradition att först åka till bubbetorps marknad, jag och tjejerna och alla kids och sen julpyssla.

Tyckte inte det var så farligt kallt imorse så jag (mitt dumma jävla nöt) tog min väst. Höll på att frysa röven av mig. Fick lova Jennie att inte gnälla eftersom situationen var självförvållad men det gick inte. Gnällde som fan. ;)
Upptäckte sedan till min stora fasa att det inte fanns några kanderade äpplen att köpa! Det brukar ALLTID finnas där! Blev så ledsen och besviken. Men mina tjejer ordnade det. Vi handlade grejer till att göra egna! Var svårt att få skiten att stelna men det smakade gott. ;) stal även godis från ett barn under tomtens godisregn! Fast det var inte mitt fel - godisbiten låg på marken och jag hann först. Punkt. :)

Efter marknaden - julmys, pyssel, glögg, fika, mys och mys. Vet inte vem som uppskattar pysslet mest, jag eller kidsen. Jag älskar det! Rogivande. :)

Världens mysdag. Jag är nöjd! Som avslutning på myset hämtade Jennie och jag Donken och myste upp oss i soffan en stund.

Inga kommentarer: