onsdag 26 december 2012

så tacksam! tack Malin från botten av mitt hjärta.

Om jag skulle värdesätta Malin och hennes insats idag i pengar skulle jag tömt hela mitt konto (som jag inte kommer åt) och ge henne allt. Det hade mamma med, hon ringde innan och överröste henne med beröm och kärlek. "Er relation är så fin och jag älskar att ni är så fina och måna om varann. Jag är så tacksam att hon slängde sig i bilen för att hjälpa dig idag och för att ni har varandra." Och så är det. Jag är så tacksam över henne, särskilt idag! Innan ringde hon och frågade om jag var hungrig. Jag sa ja. Då tar hon från SIN plånbok (som med allt annat idag eftersom jag inte kommer åt mina pengar, fan fan fan) och kör hit med kebabrulle, Cola, popcorn, chips och dip. HON har ringt till puben för att få ut min telefon, HON har kollat upp allt med att spärra bankkort osv. Ja du Malin. Jag är skyldig dig en tjänst. Och pengar. ;) mitt fina lilla popcorn..

Inga kommentarer: