onsdag 26 december 2012

Jo men min grej är ju att festa som en rockstjärna! Har alltid vart. Så igår beslutade jag mig efter många om och men att jag skulle ut.

Ingen plan om nånting, ingen dricka, ingen aning om vad jag skulle ha på mig...

Ett flak öl fixade jag på 5 minuter. Kläder tog jag det som var närmst. Fest då? Albertsson ringde, åkte in till stan och rockade loss med hela Hasslö-gänget! Astrevligt.

Men! Som vanligt när jag druckit och festat som en rockstjärna så dricker jag sprit och när jag druckit sprit blir jag fuckad i hjärnan. Detta vet jag om sen tidigare.
Var arg och sur och ledsen om vartannat, sen blev jag glad igen. Sen sur igen. Sen är det mörkt.

Vaknade upp i kusins lägenhet i morse, har gjort av med både väska, jacka, mobil, plånbok.. har heller inte nummerlappen kvar. Smart tjej.
Mobilen har kommit till rätta, nån hade lämnat in den. Allt det andra är borta så nu får jag spärra kort och stöka med det. Bah!
Ringde och grät till Malin imorse och frågade om hon kunde köra hit med mina nycklar så att jag kunde gå hem. Hon kom, körde bort till Donken så jag fick mat i magen och Cola, hon köpte snus till mig. Fina unge!
När jag mötte upp mamma på stan inledde jag med "om du tänker skälla så gör det tyst för mitt huvud exploderar.." hon skällde inte utan sa mer att det är så typiskt mig alltihop och att hon hatar när jag dricker just för att jag inte har något stopp och att hela min person ändras och jag blir elak. Sen gav hon mig 1200:- så jag kan köpa mig ett busskort.

Sen ringde jag min chef och berättade vad jag har gjort. Hon var inte heller förvånad. ;)

Jag har ångest och ont överallt, det SKA väl göra ont att va rockstjärna! men som bilden visar hade jag jävligt kul! Har saknat Albertsson som fan!

Nu ska jag ta min ångest och bädda ner mig i soffan.
Putz

Inga kommentarer: