måndag 24 december 2012

Jag har varit snäll men inte hela året. Trots detta fick jag både sweden-biljett, pengar, ett par svarta converse av Tobbe, presentkort så jag kan spendera pengar på mellandagarna, strumpor (köper aldrig det själv, bättre att önska sig) och massa mer. Jag är nöjd.

Mamma gav mig en febertermometer i julklapp vilket var bra för den har redan kommit till användning. Har vart hängig idag, sovit kasst inatt och känt mig halvslö. Och termometern visade feber.
Stackars Charlie var med sjuk här idag :(
Mamma och Håkan gav mig även en neccecär med Alvedon och grejer i, typ dagen-efter-kit till Sweden rock ;) mamma sa att jag fick det för att jag ALDRIG har sånt hemma (sant) och att det ABSOLUT inte hänger ihop med min rock-biljett för där ska jag (enligt henne och Håkan) vara städad och ordentlig. ;) pff.

Nu kör vi Taken i soffan allihopa. Började med att se taken 2 men sen blev vi sugna på ettan med. :)

Inga kommentarer: