torsdag 18 oktober 2012

Så ja. Somnade och vaknade, pigg som fan! Men på gott humör. :)

Ser ni bilden? En liten liten prick på stjärnhimlen igår när jag steg upp på morgonen. Det syntes fler men det gick sådär att fånga på bild.
I vilket fall, när vi var på väg från restaurangen igår ville Albin att jag skulle bära honom, vilket jag gjorde. Rätt som det är säger han "stopp! Titta stjärnhimlen!" Och så pekar han upp. Vi stannade, stod med våra huvud mot varandras och tittade, pekade och finurlade. Jag förstår farmors lilla moment när vi låg och tittade på stjärnhimlen. jag och albin stod bara kvar en liten stund, men vi hade definitivt kunnat stå där betydligt längre - himlen tar aldrig slut.
Vi ska ha fler filosofiska stjärn-moment han och jag. Han och jag och vår alldeles egna connection.

Nu intar jag nog soffan. Tv/film till jag somnar. Skulle kunna gå ut och gå (så pass pigg) men.. Mamma hade dödat mig. Tv it is :)

Inga kommentarer: