torsdag 18 oktober 2012

Braaaa dag!

Trots typ 3 (kanske 4) timmars sömn inatt har jag vart på ett strålande humör idag! I regel mår jag bättre med färre timmars sömn, så länge de är sammanhängande. Gick och la mig i soffan inatt, skitpigg, kollade på bonde söker fru, nightmare before christmas. Fast den somnade jag till, till slut. :) tror jag var urladdad igår efter mötet, kändes bra när allt lagt sig att jag är igång och har tagit tag i det här, pratade ut TOTALT med susanne. Ja, det kändes bra! Så idag har jag haft en fnitter-dag. Flinat åt ALLT, lallat i min egna värld. Trött, typ övertrött eller nåt. :) sus och jag åt kinalunch, pratade skit och myste. mamma gav mig en peng igår och sa "här, Baggisen, den ska gå till mat och snus - INTE öl.." Sagt och gjort! ;) höhö. Bjöd över malin på besök ikväll med, men skrev ett sms i morse som löd "ta med dig kläder, du sover över." Mys. Skeda. Kramas. Bah. Bra dag. Bästa på länge!

Inga kommentarer: