tisdag 9 oktober 2012

Jag vet inte, jag borde kanske tänka annorlunda om vissa saker, men gör jag inte det så är det så.. jag vet ju hur jag hade tänkt i vanliga fall, men här är det tydligen lite skillnad. Lite? Eller helt åt helvete. :)

Humöret har vart fint idag, trots ont. Vet inte riktigt vad nästa steg blir när det gäller axeln (axlarna).

Imorgon ska jag iaf möta upp papi för en kaffe och checka lite tatueringar. ;) många planer, men har inte riktigt råd just nu. Men planera och välja ut och DISKUTERA pris, färg, form kan man alltid. :) det kostar ingenting! Har så många idéer på vad jag vill/ska ha, men i vissa fall är det tur att man får vänta lite. Exempelvis min sleeve som jag velat ha LÄNGE. jag har börjat fundera på om jag verkligen vill ha det så som jag tänkt det. Fast jag vet å andra sidan att när den väl sitter där så ångrar jag mig inte. Ångrar sällan det jag gjort, tycker det är sundare att ångra det man INTE gjort! Ångest överhuvudtaget är en jävligt jobbig och helt meningslös känsla. Men om man måste ångra nåt - då är det bättre att ångra sånt man INTE gjort. Visst?

Inga kommentarer: