söndag 23 september 2012

Fina.

Klar med min storstädning! Känns skönt, nu kan man koppla av. En stund iaf. :) har till och med skrubbat dockskåpet! Nu ska jag ta mig en dusch och även skrubba mig själv, sen börja med maten och ringa hit malin. Känns som att vi kommer mysa upp oss tidigt ikväll, och prata. Vi behöver det. Trots att vi vet exakt vart vi har varandra och att vi vet att vi ALLTID kommer att ha varandra så känns uppförsbackarna ändå. Vi VET att vi är varandras popcorn nu och alltid, vi vet det - vi har märkt varandra för livet med popcorn för att vi inte ska glömma det. älskar dig mitt lilla gos, vi har gått från främlingar till bekanta, från bekanta till kompisar, från kompisar till nära vänner, från nära vänner till nästintill systrar. Därav våra söta små syster-tjabb och tjat ibland, men det går alltid över. <3 br="br">

Inga kommentarer: