torsdag 13 september 2012

...

Vart och ätit en sallad med mallan i stan, med en liten baktanke. I lördags när jag var på stan och shoppade hittade jag en dunväst på Gina i typ lack (såå Agge) som inte fanns i min storlek så Malin beställde hem den till mig :-) idag fick jag den. Fint ska det va! Hon hakade med mig hem på en smoothie, nu kommer hon tjata om den där jävla smoothien en evighet. Hon fick en igår, nu ville hon ha den idag med för "den är godast i världen" :-) hihi. Jag är inte så dum! Nu varmdusch/bad så jag blir avslappnad, trött och go. Så att jag kan sova. Fan, vad skönt det hade vart med en hel natt plus sovmorgon! Sus har börjat tro att det är min hyper som styr sömnen och tycker att jag måste ta tag i det pronto,. Alla vet väl vad jag tycker om doktorer vid det här laget? Inget jag gör frivilligt.. Men nu är det fler som börjat tjata om att jag borde kolla upp vissa grejer, så evetuellt är det så att jag borde det. Meeen...

Inga kommentarer: