torsdag 13 september 2012

Blev lite pissed innan. alla vet väl hur beroende jag är av musik, det är ungefär som kaffe eller nikotin - jag måste ha det!

Igår, helt plötsligt så sänktes volymen på min telefon, jag trodde hörlurarna kanske gick sönder? Idag provade jag ett par andra lurar - lika låg volym! :(
Ringde till 3, och här blev jag pissed, jag som älskar 3 egentligen! Muppen i andra änden frågar "är du säker på att det inte är hörlurarna som är trasiga?"
-nej för jag bemödar mig JÄTTEGÄRNA med att lägga min fritid på att sitta i telefonkö UTAN att ha uteslutit att det skulle va lurarna det är fel på! Gah.
Ska lämna in den för jag MÅSTE ha min musik, särskilt på morgonen. Annars dör jag. Typ.

Och det här med att gå till doktorn. Jag BORDE faktiskt kolla upp både axel och ett födelsemärke (som jag är livrädd för att kolla upp), så jag skulle kunna be dom kolla igenom hela mig, om jag nu pallrar mig dit. Jag har hot från malin att ta tag i allt det där, men jag "glömde" att ringa doktorn idag.. Har en känsla av att jag lär glömma det ett tag till.

Inga kommentarer: