torsdag 27 september 2012

Beställa satans bibel - check!

Jag har fått tips om att läsa innan läggdags, och jag VET om att det är ett effektivt sätt att bli trött på och få djupsömn. Grejen med mig är att jag MÅSTE ha en bok som fångar mitt intresse redan från sida 1! Man kan visst döma boken efter omslaget.. Verkar boken ointressant, då läser jag den inte, är alldeles för rastlös och otålig. Och sen är jag en läsare i perioder, ibland är det roande, ibland inte. Men det stämmer att man blir trött! I vilket fall, det jag skulle komma till var att jag har jättelänge velat läsa den satanistiska bibeln, DEN fångar mitt intresse! jag är inte på något sätt satanist, men jag tycker att mycket som sägs i den är klokt och intressant. Så idag tog jag tag i det, beställde satanistbibeln. På engelska, det fanns liksom inga val. Det lär bli tufft, men jag bör ta mig igenom den för jag vet att den är intressant! På kuppen beställde jag Amy Winehouse-biografin och även Heroin diaries som Nikki Sixx från Mötley skrivit. Jag har bunkrat upp, så att säga! Älskar biografier, så de två sistnämda lär ta ingen tid alls att läsa ut! När jag berättade för Marie ikväll att jag köpt Satans bibel sa hon bara "du är ju satan själv.." Och ja, lite så kanske - men eventuellt har jag litr kvar att lära om jag ska erövra den undre världen en vacker dag. ;) tackar btw mina ladies för ännu en fin date, nu ska jag ta sista tvätten, sen duscha, bädda rent och lägga mig. Kanske läsa en bok? Twilight-böckerna är väl det jag har hemma, haha - min absoluta favvobok är utlånad till popcorn.

Inga kommentarer: