söndag 5 augusti 2012

slut på ledigheten.

Har lite jobbångest men känner ändå att min semester har varit grym! Aldrig förr (i mitt vuxna liv, såklart) har jag njutit och älskat långledighet så som dessa fyra veckor! Och rastlös har jag knappt hunnit bli eftersom jag typ varje dag har haft nåt litet att hitta på, eller nån att träffa. :-) Små dagsturer, solat så fort solen vart framme, spenderat pengar, ätit gott, druckit gott - oh yes sir! Umgåtts med fina människor, badat, möhippa, bröllop, , skaffat 2 nya piercingar och en tatuering, höhö :-) Nej, jag är mer än nöjd med min ledighet. Jag har älskat NÄSTAN varje minut :-) och trots att Tobbe för det mesta har jobbat och slitit har vi hunnit få rätt mycket tid ihop ändå. Denna ledigheten var välförtjänt och jävligt välbehövlig! Tack som fan! :-)

Inga kommentarer: