söndag 5 augusti 2012

grymt lyckat bröllop!

Bröllopet igår var fantastiskt! Magiskt! Underbart! Klarade att hålla tillbaka tårarna ända till jag fick ögonkontakt med min syster, då brast det! Det skar lite i hjärtat när jag klippte av etiketten på mina jimmy choo, d har stått och väntat på att få bli använda! Sjukt snygga på var dom! Jag höll mitt löfte iaf - jag sjöng på bröllopet, som jag lovat jennie i alla tider. ;) hade inte mod själv, så jag tog med mig martin upp på scen. Ingen skönsång direkt, mer skrik och gap ;) whitesnake - here i go again. Rock n roll! Idag har jag spenderat hela långa dagen med min fina mamma, håkan och bror! storasyster tyckte att lillebror skulle ha lite riv i högtalarna på sitt rum, så storasyster ordnade det och satte igång ACDC på hösta volym. Mamma kom in och gjorde tummen upp ;) tryckte på ungen massa misfits-låtar med och han gillade det! duktig killeeee! :) höhö! Nu ikväll har vi vart i skogen och letat svamp tillsammans med Lundströmmarna. Hittade bara blåbär och lingon. :) nahe, duschen kallar, jobb imorgon. :( ångest.. För övrigt vill jag ge mamms och håkan en stor puss (igen) och ett stort tack (igen). Allt ni gör.. Ni är finast i världen.

Inga kommentarer: