torsdag 23 augusti 2012

Ibland måste man älska att tekniken går framåt.

Ibland älskar jag att tekniken går framåt, ibland hatar jag det! Jag hatar det i det avseendet att jag kan sakna min gamla LP-spelare jag hade när jag var liten, man bara måste älska sprakandet och charmen med gigantiska skivor! Kasett-freestylen jag fick ärva från mamma från 80-talet, den var röd, tejpad och med enorma hörlurar. :) Vad jag älskar med dagens teknik är att exempel, den där låten jag hade ett 3-sekundersklipp i huvudet härom dagen - jag nynnade den lilla snutten för min mobil som letade upp låten åt mig. Tack. Ikväll låg jag och slötittade på CSI, kände såå igen en bi-skådis. Google talade om för mig vem hon var. Sånt måste man älska! jag får nämligen diagnos om jag inte kommer på sånt jag väl fått på hjärnan. Det är väl som de säger (med risk för att låta gammal) : på 2000-talet blir man smart med google och snygg med photoshop. ;) Jag är ung! Ung och dum! Tills jag dör. God natt :)

Inga kommentarer: