torsdag 23 augusti 2012

:)

Fredag imorgon, och jag slutar klockan 12! Ska in till stan, få min kindpiercing bytt till nånting hot (kan jag stå emot att lägga mig under nålen så gör jag det, annars blir det ett "förlåt mamma"), handla öl, hem och städa undan, invänta lite brudar för mys och öl, vidare till Stars för lite mer öl. Känns som en perfekt planerad fredag! :)

Mindre kul är att jag planerar att få i mig lite öl på lördag med, men så jobbar jag söndag. Och med åren blir det allt mer tufft att ta en dubbel, så vi får se hur detta ska gå. ;) hade jag vart 17 hade jag skakat på huvudet och klarat av en vecka i streck. Nu är jag ju 22 och inte lika rockstjärnig som förr! Eller jo, det slutar jag aldrig bli, men när det kommer till alkohol känner jag mig nästan gammal. nästan. Öl är kärlek, får tänka på mängden bara. ;)

Inga kommentarer: