söndag 8 juli 2012

Startade sovet till edward scissorhands, favvis! :) sov hela filmen igenom. Satte igång final destination efter det, sov då med :)
Kommer jag nånsin kunna stiga upp? Nu är jag inte så fasligt bakis men tröttheten.. Fy fan. Troligtvis är det så med att då jag halkat efter så i min sömn så tar man ikapp sig lite nu när man har chansen. Och vet ni? Jag har semester så vill jag kan jag sova hela dagen! :)

Det ska jag inte. Jag ska bara sova halva dagen, sen ska jag försöka övertala tobbe att äta donken idag. Lär inte bli så svårt att övertala ;)
Han är nämligen så fin att jag ringde o frågade om han kunde köra mig till ronneby och hämta smink och kläder jag glömde. Fick till svar : "självklart, det ordnar vi! Vad gör man inte för sin fyllekaja?" :)
90% av männen är svin och så finns det 10% som är guldkorn. Jag har ett guldkorn! :)

Imorgon bär det av till kalmar! Men mer om det sen. Nu ska min kropp få sova ;)

Inga kommentarer: