tisdag 10 juli 2012

Låg i badet i ca 20 minuter ikväll, det är dubbelt så länge som sist!
Jag blir bättre och bättre på att koppla av i ett bad, men jag kan inte påstå att det är särskilt skönt. (såå rastlös) Jag är en "paus-duschare" som min storasyster brukade säga när vi bodde ihop. ;) en 5-minutersdusch, det är ungefär vad jag tillåter mig själv att hinna med. Och tro inte att jag INTE blir ren på den lilla stunden för det blir jag! Hinner både schamponera håret 2 gånger, i med balsam OCH skrubba kroppen! effektiv? Duktig tjej!

Nu har jag legat i soffan en stund, lipat till Grey, pratat i telefon och druckit cola. Det är slut med det nu, nu när jag är ledig ska jag FAN passa på att ta mig tid att träna mitt på dagen och så!
Kanske bra att pengarna alla redan börjat sina? ;)
Tja, JAG är inte den som är den, JAG klarar mig alltid! :)

Inga kommentarer: