fredag 29 juni 2012

Världens mysigaste kväll! först gosade vi alla barnen, sen gick vi ut till marie och andreas nybyggda bio-rum. Jävlar vilket mys! Twilight på bio-duk, godis (usch, ska ta tag i mig själv på måndag) och ett och annat asgarv. När jag säger asgarv menar jag verkligen ett sånt där skratt som kommer ända nerifrån magen och som pågår i en kvart. Tack, ladies! Ni är finast.

På tal om annat. Tror jag ska köpa mig en dagbok. En riktig.
Gillar ju att skriva, och om inte annat kan det va skönt. Mycket skriker jag ut här, men vissa saker behåller jag för mig själv. :)
En dagbok som sedan kan bli min bok? Ni vet vad jag alltid har sagt : innan jag dör ska jag ha skrivit en bok. Antingen påhittad eller om mig själv. Det får jag se.
Jag själv läser helst biografier, men med tanke på hur lätt jag har för att uttrycka mig och med tanke på vilken fantasi jag har borde jag skriva den helt från början, påhittad.

Inga kommentarer: