fredag 29 juni 2012

Stressa ner med en kall öl, packa väskan och snart bege mig.
Vi startar helgen med hemmagjord sushi, typ världens godaste mat!!

I övrigt är jag bara sugen på att dra täcket över huvudet, faktiskt.

Älskar hur jag alltid hamnar mitt i homo-diskussioner! Är det nåt jag faktiskt KAN diskutera så är det just det!
Blir lika skrämd och förvånad över mänskligheten varenda gång! Om man kan - for real - sitta och argumentera för att homosexuella har en sjukdom, och att det inte är normalt.. Då blir jag rädd. Finns det NÅN som kan svara på vad som är normalt?! Nej.
blir så arg. Och jag ger mig inte en sekund i den frågan!

Sen har vi den lilla söta gruppen som säger "nej jag har INGA problem med homosexuella, jag tycker bara inte att de ska få skaffa barn."
För att? Jesus. Det tar aldrig slut.
Kanske tycker jag som jag gör pga jag har vänner som är gay och som jag unnar alla barn i världen. Kanske.
Att människor är så tröga. Skrämmande!

Inga kommentarer: