söndag 27 maj 2012

Som vanligt en underbar helg i rödeby!
Det är sällan mina helger är åt skogen för jag är oftast där på helgen. Men jag trivs på ett sätt där som jag inte gör hemma, vet inte om det beror på gemenskapen eller vad det är. Men fint har vi det!

I fredags åkte jag till mamma för lite pizzamys. Efter det direkt till rödeby.
På lördagen var det ju skitväder. eller, det var ingen sol rättare sagt.
Så jag satte igång med städning, sen handlade simpan och jag Bakade cheesecake och gjorde hemmagjorda burgare lagom till tobbe kom från jobbet och malin kom hem :)
Hann med lite kaffe och prata skit med svärmor innan hon skulle iväg.

idag tog vi långfrukost allihopa och sen en fika hos mormor. Efter det stek i solen hela eftermiddagen och sen lagade jag och karina kyckling-knyten. Så gött! :)

Efter det åkte vi och fiskade, kom hem nästan precis. Helt underbart väder och underbart sällskap! :)

Idag har jag även tippat på travet för första gången. ;) vann inget tror jag, men jag tänker börja spela ibland - plötsligt kanske jag blir miljonär. ;)

Veckan som kommer ser jag enbart fram emot! PÅ alla sätt! :)

Inga kommentarer: