måndag 28 maj 2012

Jag ser så fram emot denna veckan!

på onsdag ska jag på storseans. Har vart på seans förut, men aldrig känt mig så spänd som nu! Kanske för att jag har en ännu större anledning att gå dit nu än innan.
kommer ihåg min första seans, när precis mormor och morfar gått bort. Jag ville inte bli kontaktad, jag blev nervös och rädd! Missuppfatta det inte, jag både älskar och saknar dom båda. Men bandet jag har med farmor är så starkt och har vart sen dagen jag föddes! Jag är inte rädd, jag är inte nervös - jag önskar och hoppas såå att just JAG får kontakt! Ska inte ha för stora förväntningar, men jag hoppas verkligen. Min älskade farmor, om du visste hur mycket jag tänker på dig. Varje dag. Jag älskar dig mer än vad jag kan beskriva! Och det bästa är att jag har sagt det till henne ungefär varje dag när hon levde, vi snålade inte med kärlek till varandra hon och jag. Farmor, kom till mig på onsdag. <3

På lördag är det ozzy osbourne med pappa, också en grej jag längtat så till! Vi åker till malmö på fredag och kommer hem på söndag. Då tänker jag åka raka vägen till rödeby för jag är ledig ett par dagar i nästa vecka med ;)

Och nån av de lediga dagarna ska jag ha kvalitetstid med marie. :) mysa och åka nånstans. Och gosa noellan, såklart! :)

Inga kommentarer: