onsdag 21 mars 2012

Idag är jag på bättre humör än igår.
Idag tänker jag träna dans afro, typ bästa passet på veckan! Vågar inte hårdträna mina 4 pass/vecka förrän mina luftrör är helt okej. Eller, mina luftrör är aldrig okej med tanke på att jag har bronkit, men tills jag känner att jag kan andas utan medicin en hel dag. Känns bara obehagligt att ta ut sig till max när man fortfarande inte är 100%

Men det är skönt att röra lite på fläsket iaf, och då är afro bra! Man slipper det här flåsiga men tränar samtidigt hela kroppen. Man känner först när passet är slut att man är helt slut! :)

Imorgon är en dag jag helst hade strykit i kalendern, det här med att fylla år (läs ; bli äldre) är inte min grej. Men - så har jag så fina vänner som vill äta donk och gå på bio, helt utan att låtsas om att nån fyller år! :) och det tackar jag ja till. Ska bli mysigt.

Inga kommentarer: