torsdag 22 mars 2012

Dagen till ära cabbade viktor ner på hemvägen.

Det var inte så farligt att fylla.. 21.. ;)
Fått så många fina gratulationer idag, både på facebook, SMS och folk som ringt! Susanne gav mig en choklad-kartong i morse och ale och hampe en stor bukett blommor.

Nu har jag städat av lägenheten, ligger i soffan och är svinhungrig! Mina brudar hämtar mig snart för bio och donken.

Tänk vad roligt det var att fylla år när man var liten. Och nu.. Det känns liksom inte. Jag firar ju inte idag, utan vi kör ett litet kalas på lördag för de närmsta vännerna och familjen. Men jag skulle helt ärligt inte bry mig om folk kom tomhänta! Ok, det ÄR kul att få presenter, jag ÄLSKAR att få presenter! Men den där känslan när man var liten, den är liksom borta. Det är kul att få, men jag skulle inte säga nåt om jag inte fick nåt.
Är jag vuxen nu, tro? ;)

21 är inte så farligt, 21 är den perfekta åldern! Om man ändå vore 21......

Inga kommentarer: