måndag 20 februari 2012

Vilken besvikelse!


Jag som burrade upp mig i soffan igår, förväntansfull inför BB-premiären! Vilken besvikelse! Jag tyckte det såg lovande ut ända tills den där jävla videoblogg-Hannah kom! En sån människa måste ju vara tappad i golvet som barn?
Jag känner bara hur blodet kokar i mig när jag hör/ser såna människor, och hon är skäl nog till att jag tvekar om jag över huvudtaget ska se denna säsongen! Det ska vara om hon åker ut tidigt.. Jag råkar tycka att sån här typ av TV är svinkul, och folk får mer än gärna vara provokativa - det gillar jag! Men när en människa är helt obegåvad, intelligensbefriad och dum i huvet blir jag bara förbannad. Hon ska inte vistas bland folk.
Fick lite samma känsla om henne som jag har om Anna Anka, och det säger allt. Jag HATAR Anna Anka.

Nour El Refai och Magnus Betnér är provokativa - och när man är provocerande på det sättet älskar jag det!

Jag ger detta ett avsnitt till. Visas hon mycket i TV ikväll (vilket hon lär göra) så skiter jag i BB detta året. Då tackar jag för mig.





Inga kommentarer: